מדוע חשוב לבחור במשרד שידוך הגון?

מדוע חשוב לבחור במשרד שידוך הגון?

מאז ומעולם חיפשו בני האדם את הנפש התאומה שלהם. השאיפה למצוא את האחת או האחד איתם יוכלו לחלוק את חייהם בשלווה ולהקים בית ומשפחה היא שאיפה אוניברסאלית החוצה דתות ולאומים. ואמנם, נדמה שבמגזר היהודי, וביתר שאת הדתי, החרדי והמסורתי, משקלה רב בהרבה.

אם בעבר היה נהוג שבני המשפחה נעזרו בשדכן מקצועי, או אפילו תפקדו כשדכנים בעצמם וסגרו 'עסקאות' חתונה זו עם זו, ולפעמים אפילו בלי ידיעת הילדים – היום העולם התהפך מהקצה אל הקצה. הופעתה של רשת האינטרנט על שלל גווניה לאוויר העולם, ובמיוחד הופעתן של הרשתות החברתיות, שינו לחלוטין את הדרך בה אנו פוגשים אנשים.

לפתע, פרטיהם של אלפי אנשים מכל רחבי הארץ והעולם פרוסים לפנינו בכל רגע נתון. אנחנו יודעים איך הם נראים, מי החברים שלהם מה הם אוהבים לאכול, איזו מוזיקה אוהבים לשמוע, איפה הם עובדים, ומה לא.

תהליך זה לא פסח על ציבור הדתיים והמסורתיים על שלל גווניהם בארץ ורבים מהם זונחים את דרכי ההיכרויות המסורתיות שהיו נהוגות עד כה. רבים בציבורים אלה הופכים את האינטרנט למקום הלוהט ביותר להיכרויות וכך למעין משרד שידוכים לדתיים.

אך האם נכון ראוי הדבר? האם אנחנו באמת מכירים את העומד מולנו? איפה הוא למד? האם אנחנו יודעים מי הם הוריו ואחיו? וודאי שלא. היום, כמעט 20 שנה לאחר לידת רשת האינטרנט, ניתן להסיק מסקנות: אנו רואים שלצד היתרונות הרבים והשיפור באיכות החיים הודות לאינטרנט, השימוש התדיר בו טומן בחובו לא מעט מפכי נפש ואכזבות. למעשה, צעירים רבים נכוו לא פעם אחרי שראו שאהבת חייהם הווירטואלית נראית ומתנהלת קצת אחרת במציאות, והבינו שמה שרואים בפייסבוק ובאתרי ההיכרויות השונים מגלה חלק קטן ולא מייצג מחיי האדם.

ידועים לנו מקרים רבים בהם אנשים שהציגו את עצמם כדתיים לא באמת היו כאלה, שהדירה המפוארת היא דירה שכורה של חבר, ושתיאור התפקיד המרשים בעבודה הוא בעצם מכבסת מילים לתפקיד זוטר למדי. ואלה עוד המקרים הקלים. מכיוון שרובנו אנשים עסוקים, ואף אחד מאיתנו לא נעשה צעיר יותר, כל כישלון כזה מהדהד פעמיים. פעם אחת על כך שהתבדינו וסמכנו על אדם שאכזב אותנו, ושניתם על הזמן היקר שהלך לאיבוד.

משרד שידוכים אמין וותיק דוגמת בנה קינך מחזיק אצלו מאגרים רחבים של בני זוג פוטנציאלים. המאגרים מכילים פרטים ממצים – בבנה קינך אנחנו לא מסתפקים במידע שטחי על המועמדים שלנו; בעת ההרשמה צוות שדכנים מקצועי עורך ריאיון אישי ומשפחתי עם המועמדים, מבחני אישיות, הערכות מקצועיות ועוד. לכן, בבנה קינך, מוותיקי משרדי ההיכרויות למסורתיים, לדתיים, ולחרדים, נדע להכיר לכם בן/בת זוג שבאמת מתאימים לכם ועונים על הקריטריונים שהצבתם לנו.

זכרו, שדכן טוב לומד להכיר היטב את שני הצדדים באופן מקצועי, ויודע ליצור התאמה אמיתית שבמקרים רבים מאד מסתיימת באהבה ובנישואים.